پیشنهاد دهنده گرامی، ضمن تشکر از مشارکت شما در نظام پیشنهادهای شرکت مخابرات ایران، خواهشمند است قبل از ثبت پیشنهاد، موارد ذیل را مطالعه و سپس پیشنهاد خود را ثبت فرمایید.
- تعریف پیشنهاد : هر فكر و ايده نو كه بتواند منجر به ايجاد يك تغيير مثبت، بهبود روش، افزايش كيفيت و توليد، كاهش هزينه ها و يا بالا بردن روحيه كاركنان شود و داراي روش اجرا بوده و قابليت اجرايي داشته باشد، پيشنهاد تلقي ميشود. در تعريف پيشنهاد به نو بودن فكر و ايده و ايجاد سود و صرفه براي سازمان به عنوان دو عنصر مهم تكيه مي گردد.
- درنظام پيشنهادات فقط به بيان مشكلات پرداخته نميشود، بلكه راه حلهاي رفع مشكلات نيزارائه ميشود
- درخواست و يا بررسي خرابي سرويس و خدمات شركت پيشنهاد نبوده و از طريق سامانه هاي 2020 و 2021 پيگيري گردد. همچنين در صورت داشتن شكايت و يا انتقاد از خدمات و سرويس هاي اين شركت با شماره هاي 2-46014601 و يا 195 تماس حاصل فرمائيد.
- لطفا هر پیشنهاد فقط در یک دبیرخانه ثبت گردد.
- برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید فایل راهنما را مطالعه فرمائید.