ثبت پیشنهــاد

پیگیری پیشنهــاد

  • کد امنیتی

برای بازیــابی کد رهگیری کلیک کنید

پیشنهاد دهنده گرامی، ضمن تشکر از مشارکت شما در نظام پیشنهادهای شرکت مخابرات ایران، خواهشمند است قبل از ثبت پیشنهاد، موارد ذیل را مطالعه و سپس پیشنهاد خود را ثبت فرمایید.

  • تعریف پیشنهاد : هر فكر و ايده نو كه بتواند منجر به ايجاد يك تغيير مثبت، بهبود روش، افزايش كيفيت و توليد، كاهش هزينه ها و يا بالا بردن روحيه كاركنان شود و داراي روش اجرا بوده و قابليت اجرايي داشته باشد، پيشنهاد تلقي مي‌شود. در تعريف پيشنهاد به نو بودن فكر و ايده و ايجاد سود و صرفه براي سازمان به عنوان دو عنصر مهم تكيه مي گردد.
  • درنظام پيشنهادات فقط به بيان مشكلات پرداخته نمي‌شود، بلكه راه حلهاي رفع مشكلات نيزارائه مي‌شود
  • درخواست و يا بررسي خرابي سرويس و خدمات شركت پيشنهاد نبوده و از طريق سامانه هاي 2020 و 2021 پيگيري گردد. همچنين در صورت داشتن شكايت و يا انتقاد از خدمات و سرويس هاي اين شركت با شماره هاي 2-46014601 و يا 195 تماس حاصل فرمائيد.
  • لطفا هر پیشنهاد فقط در یک دبیرخانه ثبت گردد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید فایل راهنما را مطالعه فرمائید.